At 08:31 23.01.2003 +0100, Tone Formo wrote:
>Spar-kjeden annonserer i dag:
>FAMILIEDEIG, kr. 19,90.
>
>veggishilsen, Tone
Er det et tilbud fra familieslakteren?
Makaber hilsen fra
Kåre A. Lie
alberlie@online.no
http://alberlie.home.online.no
At 08:31 23.01.2003 +0100, Tone Formo wrote:
>Spar-kjeden annonserer i dag:
>FAMILIEDEIG, kr. 19,90.
>
>veggishilsen, Tone
Er det et tilbud fra familieslakteren?
Makaber hilsen fra
Kåre A. Lie
alberlie@online.no
http://alberlie.home.online.no