Re: Prat/grammatikk, kjønnsskifte

Fra spøk til alvor:

Mitt innlegg var ikke ment å avlede fra diskusjonen. Det var bare så fristende å få en ungdoms holdning til problemet. For begrunnede synspunkter trengs det vel en undersøkelse i de riktige miljøene der ikke nødvendigvis bare ungdommen bruker ordene, men også voksne som arbeider i barnevernet og rusomsorgen og kanskje har et mer bevisst forhold til saken.

Erla M.

Legg igjen en kommentar