> > Twin Towers-ulykken
>
>Ulykke? Er ikke det å unnslå at dette var en høyst villet og forsettlig
>handling?
men ikke desto mindre ulykkelig.
j
> > Twin Towers-ulykken
>
>Ulykke? Er ikke det å unnslå at dette var en høyst villet og forsettlig
>handling?
men ikke desto mindre ulykkelig.
j