Re: Polemikk: POETISK OPPGAVE: Guds lys

> > Twin Towers-ulykken
>
>Ulykke? Er ikke det å unnslå at dette var en høyst villet og forsettlig
>handling?

men ikke desto mindre ulykkelig.

j

Legg igjen en kommentar