Re: P.S.Nellikprat. Napoleon

Jeg vet ikke jeg, Kari. Denne hæren (fire tusen drabelige mann) som Napoleon
møtte (?) var jo dårlig utstyrt, med brødskalker og melkeskvetter og hullete
votter, men dog med blanke knapper og bukser med røde renner i. Så om
nellikspiker var en spøk…? I likhet med salt- og pepperbøssene? Nei,
sannelig om jeg vet.

Per

—– Original Message —–
From: «kari bolstad»
To:
Sent: Sunday, January 26, 2003 2:23 PM
Subject: P.S.Nellikprat. Napoleon

> Men når jeg tenker på: «Og alle hadde bøsser med salt
> og pepper i» – så er tror jeg dette med nellikspiker
> er en morsomhet likevel.
>
> Fortsatt grublende over barnelærdommen,
> Kari
>
> =====
> Kari Bolstad
> Camilla Colletts veg 3
> N-3715 Skien
> Tlf. ( 47)35524942
>
> ______________________________________________________
> Få den nye Yahoo! Messenger på http://no.messenger.yahoo.com/
> Nye ikoner og bakgrunner, webkamera med superkvalitet og dobbelt så morsom
>
>

Legg igjen en kommentar