Ad «O-nytt»: Det var bulletin som har vaska seg! Artig tiltak.
Per
—– Original Message —–
From: «Eilert Sundt-Ohlsen»
Sent: Tuesday, March 25, 2003 4:08 PM
Subject: PRAT: O-nytt
O ringere,
vi har nylig hatt en liten diskusjon omkring hvilken plass private hilsener
og smånyheter skal ha på ringen. Det later til at de aller fleste synes det
er hyggelig å bli litt kjent i tillegg til å ha faglig samkvem – så lenge
det ikke tar overhånd, noe som ikke later til å være noen fare foreløpig.
Men noe av dette stoffet kan vel trives bedre et annet sted enn i ringen
– og dermed også få en fyldigere dekning, for de som er interessert. Jeg har
derfor forsøksvis startet nettavisen «O-nytt», som man kan finne her:
O-nytts første artikkel handler om såpekokeri på Bygdøy.
Tanken er at O-nytt skal kunne romme smånytt om O-ringere som samles utenom
det elektroniske fellesskap, glade budskap om nyfødte potensielle
oversettere (og her kan man også vise bilder..) og kanskje annonser om
oversettere som er på utkikk etter kontorfellesskap for eksempel.
Har du noe å fortelle, så send det inn til meg, og jeg vil etter nøye
redaksjonell overveielse legge det ut på O-nytt. Send gjerne med bilder.
Hvor to eller flere O-ringere er samlet, der bør O-nytt være!
mvh
eilert
—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-