Er det ikke «Conan barbaren» på norsk?
Jørn
—– Original Message —–
From: «Jon Rognlien»
To:
Sent: Monday, January 27, 2003 2:00 PM
Subject: SPM: Konan barbareren
hei –
jeg mener det var noen på høstseminaret som snakket så varmt om Konan
barbareren – var det ikke noe med at forfatteren satt hjemme hos mor
og fant på alt sammen? Jeg trenger litt info om hele Conan-fenomenet.
Noen som kan gi meg et spor?
j