Re: Konan barbareren 2003-01-27 15:17:53 Morten Hansen - morten.hansen@ilf-stud.uio.no At 14:46 27.01.2003 +0100, Jørn Roeim wrote: >Er det ikke «Conan barbaren» på norsk? Jo. Morten