Re: KOMMENTAR Bibelsitat

Og jeg har hatt veldig gode erfaringer med frisøk på Shakespeare-sitater,også. Fått nøyaktig angivelse av akt og scene. Heidi.
—– Original Message —–
From: «Kirsti Øvergaard»
To:
Sent: Friday, February 07, 2003 9:47 AM
Subject: KOMMENTAR Bibelsitat

Jeg vet ikke hvordan du fant det, men vil bare nevne at jeg har god
erfaring med frisøk på engelske bibelsitater. Forbløffende ofte kommer den
nøyaktige ordlyden opp med angivelse av opphavssted. Så er det bare å slå
opp i en norsk bibel. (Oversatte en bok med massevis av bibelsitater uten
henvisning)

Vh
Kirsti

>Date: Fri, 7 Feb 2003 10:23:27 +0100
>To: O-ringen@eilert.no
>From: Eve-Marie Lund
>
>Glem det. Jeg fant det selv.
>Det er Markus 12: 38-40.
>Takk for oppmerksomheten.
>Eve
>

Legg igjen en kommentar