Ja, jeg ser på klokken når jeg leser korrektur. Gjorde jeg ikke det,
ville det være forholdsvis meningsløst å kreve timebetaling.
Johan
—–Original Message—–
From: Tim Challman [mailto:mchallma@online.no]
Sent: 7. mars 2003 23:49
To: ‘Johan Eide’
Subject: RE: Honorar – korrektur
Vi er ikke uenig. Det er bare så reddelig å kunne slå til med en
matematisk takst. Forlagene forstår det, og de er villige til å betale
når man ikke er opphengt i timer. Ser du virkelig på klokka når du
leser korrektur?
Tim