Re: honorar

At 13:15 05.02.2003 +0100, Jørn Roeim wrote:
>Dette er vel en interessant diskusjon for NO? Normalhonoraret kan jo
>strekkes begge veier, men min erfaring med forlag er at de bare er
>interessert i å redusere det, når spesielle forhold (etter deres mening)
>tilsier det. Er det noen som i det hele tatt har opplevd å få økt
>normalhonoraret?

Ja, jeg fikk 10 % ekstra for en bok jeg oversatte i fjor — «rush rate»
pga. kort tidsfrist.

Morten

Legg igjen en kommentar