Re: honorar

Tja. Min erfaring er at jeg mistet oppdraget!
Men det går selvfølgelig an å prøve, kommer litt an på hvilket forlag det
er, hvilken redaktør, osv. Jeg ville vel i første rekke satset på å
argumentere godt for det merarbeid du mener vil kreves av deg.
Men vent på flere svar – la deg for all del ikke avskrekke av mitt.
Tone

—– Original Message —–
From: «John Erik Bøe Lindgren»
To:
Sent: Wednesday, February 05, 2003 8:47 AM
Subject: SPM: honorar

> Hei.
> Er det noen som har erfaring med å jekke opp honorar? Jeg er blitt spurt
om å
> oversette en novellesamling av John Murray (A Few Short Notes on Tropical
> Butterflies), og etter å ha lest den grøsser jeg litt med tanke på all den
> researchen jeg vil måtte gjøre. Medisin, botanikk, insektsliv, i tillegg
til
> et nokså avansert språk. Foreløpig har jeg alltid holdt meg til tariffen,
men
> lurer altså på hva som skal til for å kreve litt ekstra.
>
> John Erik L
> med dollartegn i blikket
>
>
> ————————————————-
> John Erik Bøe Lindgren
> Brusetsvingen 37, 1395 Hvalstad
> 66 98 00 68 (p) / 23 35 24 54 (j)
> johnlind@start.no — http://home.no.net/johnlind
>
> ————————————————————
> Få din egen @start.no-adresse gratis på http://www.start.no/
>
>
>

Legg igjen en kommentar