Re: Flisespikk/temperaturskalaen

Hva om man står på hodet og ser på termometeret?

Halvfull eller halvtom, voila la pregunta,

Slurva Hammert

—– Original Message —–
From: «Eilert Sundt-Ohlsen» To: «O-ringen»
Sent: Thursday, January 09, 2003 9:55 AM
Subject: Flisespikk/temperaturskalaen

Jeg går ut fra at du mener _under_ minus 10. Over minus 10 kan være tildels
svært varmt. Kokende vann er for eksempel over minus 10..

mvh
eilert,
nøye på det.

On 09-01-2003 09:40, Hege Hammer wrote:

> Det snør masse i Spania nå … over minus 10 mange steder. Media ber folk om å
> ha med seg ullpledd, mat- og drikkeforsyninger og mobiltelefoner hvis de skal
> ut og kjøre bil! Ha-ha.

—————————————————————-
Dr. Eilert Sundt-Ohlsen E-mail: post@eilert.no
Database developer – Graphic designer http://www.eilert.no
—————————————————————-

Legg igjen en kommentar