Re, Band Clinic + O-datakrøll?

Akkurat det var ikke mystisk, bare jeg som klikket på «redirect to» i
stedet for «forward to» uten å legge merke til hva som sto i adressefeltet.

La med forbløffelse merke til at du ble stående som avsender. Desto større
grunn til å være nøye.

Kirsti

>From: «Hege Hammer»
>To:
>Subject: Re, Band Clinic + O-datakrøll?
>Date: Wed, 19 Mar 2003 21:31:16 +0100

…. Det er noe mystisk på gang for tiden. Også dette med at svar fra
Kirsti presenteres som svar fra meg, «by way of Kirsti»…
>
>Hege H
>

Legg igjen en kommentar