Re: Babelsk vits

on 29.01.03 14:16, Jon Rognlien at jon.rognlien@kri.uio.no wrote:

> vt
> HELGEHUMOR (hvis vi da skal gjøre som en del andre oversetterfora og
> begrense slikt til fredag 17.00 – søndag 00.00 -?)

Siden O-ringen svært ofte ligger DØD i helgene, er det et særdeles dårlig
forslag. Det er noe med å få vitsene ferske…

D.

Legg igjen en kommentar