Ja, men av en eller annen grunn alltid merket med «vedlegg». ????
Merete
Kyrre Haugen Bakke wrote:
>14.2.03 13:40 skrev Eivind Lilleskjæret:
>
>
>
>>Det er blitt meg fortalt at mine mailer vises med «høy prioritet» på
>>listen. Gjelder dette flere enn den ene som har vært så vennlig å fortelle
>>meg det?
>>
>>
>
>Hei Eivind. Normal prioritet her i huset, iallfall!
>
>Kyrre
>
>
>_____________________________
>
>KYRRE HAUGEN BAKKE
>Harald Hårfagres gate 11, 0363 Oslo
>Tlf +47 22 69 71 80
>kyrre.haugen.bakke@broadpark.no
>_____________________________
>
>
>
>
>