PRAT: såpe på folkemuseet

På søndag er det vaskedag på på Norsk Folkemuseum, og da står jeg og lager
såpe fra 11-16. Hadde vært hyggelig å treffe noen av dere …

Ingrid

Legg igjen en kommentar