PRAT :D’coord avec Eve

Ettersom jeg desidert befinner meg i periferien og kan ikke komme på bong,
ping-pong og andre treff, man lider ikke av for mye prat – heller ikke av at
noen «skriver for mye». Jeg behøver jo ikke lese hvert ord –
Ellen
P.S. Kommer dog på stortreffet 5. april

Legg igjen en kommentar