mistrivsel-prat

Kjære o-ring-flittige
Leste Kari B’s av 23. ds. og ble lettet – har tenkt jeg var den eneste med et så lettferdig forhold til alt det lure som sies, og derfor kunne mistenkes for mistrivsel. Jeg har det sånn at jeg glemmer/ikke tar meg tid til å gå inn på mailen i dagevis av gangen, som før sagt blir det ofte for sent å svare, og så sletter jeg. Men morer meg rett som det er før det skjer!.

Hilsen passive Mimi

Legg igjen en kommentar