HVORFOR aldri fransk? (det var Re: Fw: spm:dansk)

>—– Original Message —–
>From: «Ellen Foucher»
>
> > P.S.. Hvorfor spør aldri noen om fransk – da kunne kankje jeg også følt
>meg litt nyttig

Joda, det spørres om fransk også – i vesentlig mindre grad, joda.
Kanskje det er fordi de av o-ringens medlemmer som driver med fransk
er så frøktelig gode i språket at de ikke trenger legfolkets hjelp.
Men bare vent til neste gang jeg skal lage norske tekster på fransk
snakkefilm … ! (Jeg sa forresten akkurat nei til Gaspar Noë:
«Irreversible»…)

jon

Legg igjen en kommentar