Hele spørsmålet står i grunnen i emnefeltet:
Hva sier gutter når de erter? Eller rettere: Hva sa de før?
Jenter sa Erta berta og Æda bæda. Sa gutter også det?
Tone
Hele spørsmålet står i grunnen i emnefeltet:
Hva sier gutter når de erter? Eller rettere: Hva sa de før?
Jenter sa Erta berta og Æda bæda. Sa gutter også det?
Tone