Fwd: TEKNISK

Benytter anledningen til å takke for innsatsen som
kommunikasjonsknutepunkt.

Ingridd V

> Jeg har hatt tekniske problemer i dag, hvilket har ført til at O-ringeren
> tidvis har vært nede for telling. Nå skal alt være oppe igjen.
> (For de som måtte være interessert: ruteren min sluttet å virke, så jeg
> måtte ut på byen og kjøpe og konfigurere en ny. Mac-ene ser ut til å ha
> funnet seg til rette, og hvis jeg nå bare kunne få den h*****s
> Windows-boksen til å akseptere den nye ruteren, så blir alt atter fryd og
> gammen.)
>
> mvh
> eilert

Legg igjen en kommentar