Fwd: Stalker

<<<<< Nei, "klegg" er for snilt! Stalkers er en alvorlig påkjenning for de som blir utsattt, og ikke sjelden blir det begått drapsforsøk og mord av slike. Det er bare noen få år siden Storbrittania innførte ny lovgivning mot stalking, så begrepet er nokså presist og med klare strafferettslige overtoner i britisk engelsk. Sist jeg spurte politiet om dette, brukte de betegnelsene "forfølgelse" og "forfølger". Men det kan være lurt å ringe og sjekke. Ingrid

Legg igjen en kommentar