forskuttere

Kva tykkjer de om den omseggripande(?) seiemåten «forskuttere» i tydinga «ta på forskot». Eg las noko slikt som «Vi forskutterer ingenting i Krekar-saken». Eg ser alltid for meg knotande stortingspolitikarar som vert intervjua i ein korridor når eg tenkjer på dette uttrykket. Men det er kanskje noko eg ikkje har fått med meg?

Bård

Legg igjen en kommentar