BONGO BONGO BONGO

minner om bong-treffet kl atten på schrøder reastuarant i Waldemar
Thranesgate, mellom malingbutikken og polet.
Husk: Dette er ikke noe insider-treff! Alle er velkomne, både
påmeldte, einstøinger og etternølere!

j

Legg igjen en kommentar