BONG-BOING!

Vi vil gjerne bonge med o-ringen på Schrøder på lørdag, dvs. Eva kommer ved
18.30-tiden og Kyrre ved 19-tiden — han skal se et gjestespill på Det
Norske først. Vi tar sikte på å både spise og drikke!

Hilsen Eva og Kyrre

Legg igjen en kommentar